Не маєте даних для входу на Інформаційну сторінку –  ми допоможемо

Якщо протягом лютого-квітня Ви створили реєстраційну картку учасника ЗНО, плануєте брати участь у національному мультипредметному тесті, проте досі не знаєте або загубили дані для входу на свою Інформаційну сторінку,   можете скористатися створеним спеціальним сервісом  «Отримання доступу до Інформаційної сторінки учасника ЗНО-2022/НМТ-2022»:  достатньо коректно заповнити поля форми.

Також з 12 до 19 травня (14, 15 травня – вихідні дні) відповідно до графіка роботи ВРЦОЯО (Пн-Чт: 09:00-18:00; Пт: 09:00-16:45; ПЕРЕРВА: 13:00-13:45) Ви можете зателефонувати за номером інформаційної підтримки і дізнатися потрібну інформацію для входу на свою Інформаційну сторінку:

  • +38 066 157 24 40
  • +38 093 142 50 24
  • +38 096 003 30 40

Оператори  володітимуть інформацією тільки щодо логінів і паролів для входу на Інформаційну сторінку. 

Якщо ж у вас є інші запитання, наприклад,  щодо реєстрації на НМТ, особливостей його складання тощо, ви можете зателефонувати до Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти за тел. +38 0432 65 65 35 або до інших регіональних центрів оцінювання якості освіти.

Зауважимо, Інформаційна сторінка – важливий канал комунікації з Українським центром оцінювання якості освіти. Саме тут у другій половині травня (детальна інформація про терміни, коли це потрібно зробити, з’явиться незабаром) ви маєте обов’язково підтвердити своє бажання проходити НМТ і повідомити організаторів про те, у якому регіоні  перебуватимете в липні; а напередодні тестування звідси дізнаєтеся про дату, час і місце проходження випробування, зможете самостійно сформувати запрошення-перепустку, а також дізнатися про свої результати.

Тож отримані логін та пароль – дані для входу на Інформаційну сторінку – просимо обов’язково зберегти!

Періодично заходьте на свою Інформаційну сторінку, щоб не пропустити повідомлення від Українського центру оцінювання якості освіти, а також стежте за новинами на нашому сайті та сайті Українського центру оцінювання якості освіти.